Geležinkelio tilto per „Nerį“ statytojo bus ieškoma iš naujo

Pirmadienis, 08 kovo 2021

Geležinkelio tilto per Nerį statybų rangovo konkursas bus skelbiamas  iš naujo, nusprendė europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projektą Lietuvoje įgyvendinanti bendrovė „LTG Infra“.

Pasak jos, atsižvelgus į gruodžio pabaigoje paskelbto konkurso dalyvių pasiūlymus ir pastabas, bus  atnaujintos konkurso sąlygos ir tikslinami reikalavimai. Naują konkursą  planuojama pradėti kovo pabaigoje – balandžio pradžioje.

„LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis sako, kad tiltas prie Jonavos – vienas didžiausių iššūkių ir techniškai sudėtingiausias inžinerinis statinys „Rail Baltica“ statyboje.

„Todėl siekiant užtikrinti, kad tokio sudėtingo objekto pirkimo sąlygos visiems tiekėjams būtų visiškai aiškios, buvo nuspręsta koreguoti techninio projekto, darbų kiekių žiniaraščio, sutarties sąlygų, techninės specifikacijos nuostatas“, – pranešime sakė K. Sankovskis.

Tai bus ilgiausias ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos valstybėse geležinkelio tiltas, jis neturės nė vienos atramos vandenyje, tad rangovui reikės taikyti moderniausias technologijas.

Tilto ilgis sieks 1510 metrų. Ilgiausias tarpas tarp atramų virš upės – 150 metrų.

Dabar ilgiausias Lietuvoje yra Lyduvėnų geležinkelio tiltas per Dubysą, jo ilgis yra 599 metrai.  

Naujasis tiltas bus Lietuvoje 1435 mm pločio vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ ruožo tarp Kauno ir Lietuvos-Latvijos sienos dalis.

Šaltinis: BNS

Temos: Statyba