Už rekordinę sumą įsigytas viešbutis „Nidos banga“ naujam gyvenimui prikeltas per 90 dienų
bns

Rekordiniu sandoriu Lietuvos pajūrio nekilnojamo turto rinkoje tapęs viešbutis „Nidos banga“ po atsinaujinimo pradeda veiklą. Už daugiau nei 6 mln. eurų viešbutį įsigiję nekilnojamo turto vystytojai „Reefo“ į jo atnaujinimą investavo 1 mln. eurų ir per tris mėnesius prikėlė naujam gyvenimui.

„Išsikėlėme tikslą atidaryti viešbutį dar šią vasarą, patyrusios komandos dėka pavyko jį įgyvendinti. Viešbučio interjerą, pastatų fasadus ir beveik 100 kambarių atnaujinome per 90 dienų. Mums labai svarbus tvarumo aspektas, tad tai, ką galėjome prikelti naujam gyvenimui, prikėlėme. Viešbutis įsikūręs ant pat marių kranto, šalia pušynas – šis gamtos įkvėpimas jaučiamas ir naujai sukurtuose interjeruose“,  – viešbučio atnaujinimo istorija dalinasi „Reefo“ vadovas Karolis Aidulis.

Kartu su viešbučiu veiklą pradeda ir restoranas „Bo House“, kuris į Nidą sugrįžta po 5 metų pertraukos. Šiuo metu restoranas veikia  uždarose patalpose viešbučio viduje, taip pat turi terasą su vaizdu į marias, o netrukus ketina atidaryti ir terasą ant pastato stogo, nuo kurios atsivers įspūdingas vaizdas į Kuršių marias Bendras restorano plotas – daugiau nei 1000 kv. m.

„Ilgai ieškojome vietos iš naujo įsikurti Nidoje, tokį lūkestį nuolat girdėjome ir iš klientų. Galimybė įsikurti „Nidos bangoje“ – naujas etapas restorano veikloje ir svarbus žingsnis verslo plėtrai. Nidoje buvome tapę pamėgta pusryčių vieta, dabar kasdien pusryčius ruošiame ne tik restorano lankytojams, bet ir viešbučio svečiams. Ilgai svajojome turėti ir terasą ant stogo – netrukus tai virs realybe, ir mūsų bei viešbučio svečiai galės mėgautis maistu ir vaizdu į Kuršių marias“, – restorano plėtros planais dalinasi „Bo House“ atstovė Viktorija Emdė.

Viešbutį „Nidos banga“ sudaro trys pastatai, iš viso daugiau nei 4400 kv.m ir beveik 100 kambarių, kurių dalis – su vaizdu į marias. Viešbutyje sukurti dviejų rūšių kambariai – įprasti ir apartamentų tipo, kuriuose gali apsistoti iki 4 žmonių. Dalis kambarių – draugiški svečiams atvykstantiems su augintiniais.

„Kurdama viešbučio kambarių interjerus, turėjau vieną siekį – kad svečias ilsėdamasis kambaryje jaustų Neringos gamtos tęstinumą. Dėl to interjere vyrauja ramios ir žemiškos spalvos, natūralios medžiagos, saikingi akcentai. Daugumoje kambarių – mūsų pačių rankomis surinktos smilgos! Dalis galvosiūkio buvo, kaip senus ir gerus dalykus prikelti naujam gyvenimui, bei darniai įlieti į kuriamą interjero konceptą. Tikiu, kad atvykę poilsiautojai džiaugsis mūsų sprendimais bei tvariu požiūriu. Nidos gamta – didžiulis įkvėpimas, kurį tikimės perteikti viešbučio gyventojams“,  –  apie pasirinktą viešbučio interjero kryptį pasakoja „Nidos bangos“ kūrybos vadovė Augustė Šiupinytė.

Viešbučio užimtumas pirmiesiems dviem birželio savaitgaliams siekia beveik 100 proc.

„Vos pradėję komunikaciją apie viešbučio veiklą socialiniuose tinkluose, pajautėme didžiulį susidomėjimą. Žinia apie „Nidos bangą“ pradėjo sklisti iš lūpų į lūpas ir itin greitai užsipildėme pirmiesiems dviem birželio savaitgaliams. Dar turime laisvų vietų ilgajam Joninių savaitgaliui bei darbo dienomis“, – teigia „Nidos bangos“ vadovas Eimantas Daukša.

Šaltinis: BNS

 

 

 

V/S: 170 / 71